Bicicletes retirades de la via pública

Àgora dels temes no classificables als demés fòrums.
Respon [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Natxo Bosch
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Bicicletes retirades de la via pública

Entrada Autor: Natxo Bosch » 2007-03-05 10.29h

Avui m'agradaria felicitar a l'Ajuntament de Girona, però no sé si fer-ho. Resulta que sóc un usuari de la bicicleta i faig servir l'aparcament de la plaça Catalunya bastant sovint. He vist que últimament l'Ajuntament està retirant el que queda de les bicis aparcades després que algun impresentable se n'endugui un tros. Ara bé, he llegit en els diaris que la grua ha retirat -durant l'any 2006- 107 bicicletes de la via pública.

M'agradaria pensar que són bicicletes com les que hi havia fa dies a la plaça Catalunya, mig desballestades per l'actuació de persones que no tenen pietat i els agrada endur-se'n allò que no és seu, però potser són bicicletes lligades a mobiliari urbà que no fan nosa a ningú...

M'agradaria que algú m'ho aclarís perquè estaria bé felicitar a algú que fa bona feina, però no fos cas que m'equivoqués.

Plataforma Mou-te en Bici

http://www.moutenbici.org/
C/ Santa Eugènia de Ter 146, Can Ninetes
17006 Girona
Tel. 650 640 557

Qui som
Som una plataforma que agrupa particulars i diverses entitats i associacions sense ànim de lucre que va ser constituïda el 1997.
Som usuaris i usuàries de la bicicleta com a mitjà de transport alternatiu. Per això lluitem per a fer de la bicicleta un transport respectat i promogut a la ciutat i fora d'ella.

Què volem
Volem una ciutat més neta, sense retencions, contaminació ni fressa. Uns carrers recuperats per als veïns, per al joc i per a la convivència.
- Pacificació del trànsit.
- Millora del transport públic.
- Promoció de l'ús de la bicicleta
- Més carrers per a vianants i ciclistes
- Major accessibilitat i supressió de barreres arquitectòniques.
- Vies i rutes urbanes segures que formin una xarxa de carrils bici i que uneixin tots els barris i poblacions veïnes.
- Més aparcaments per a bicicletes.
- Campanyes de conscienciació en els mitjans de comunicació.
- Campanyes educatives per a l'ús de la bicicleta.

Respon [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants