L'escorxador de Banyoles

Medi ambient, ecologia, fauna, flora, geologia, meteorologia, benestar ambiental,..
Respon [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
roc
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

L'escorxador de Banyoles

Entrada Autor: roc » 2007-01-12 15.04h

Aquests dies estem veient com van carregant-se el vell Escorxador de Banyoles. L'Ajuntament l'ha venut a una immobiliària madrilenya que, sengosn m'han informat, estan acollonits per l'operació perquè no creuen que venguin els pisos que hi volen construir. Mentrestant, Banyoles perd un altre edifici històric que podria haver donat cabuda a la biblioteca i molts altres serveis. Us sembla bé que l'Ajuntament es carregui el seu patrimoni i ingú hi digui res?

Totxo
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

L'Ajuntament de les immobiliaries

Entrada Autor: Totxo » 2007-01-12 16.42h

Aquest ajuntament (com molts) està venut a les immobiliàries i constructores.

El què em sorprèn és que no fagi els tractes amb les empreses locals, amb les quals els polítics podrien obtenir millors relacions personals.

Visitant
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Entrada Autor: Visitant » 2007-01-12 16.55h

De què va això del patrimoni?
Algú em podria explicar el valor (artístic? històric?) d'un escorxador?

No és que rebutgi el seu valor, però és que ningú no m'ho ha explicat com per a entendre-ho una persona sense coneixements del tema.

roc
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Entrada Autor: roc » 2007-01-12 18.53h

Anonymous ha escrit:De què va això del patrimoni?
Algú em podria explicar el valor (artístic? històric?) d'un escorxador?

No és que rebutgi el seu valor, però és que ningú no m'ho ha explicat com per a entendre-ho una persona sense coneixements del tema.
El complex d'edificis de l'Escorxador -ara ja sí ex- perquè l'han acabt d'aterrar- tenia un interès arquitectònic no de primer ordre però sí representatiu d'una època (els temps al voltant de la guerra civil) i reunia moltes possibilitats per encabir-hi activitats culturals i d'altres serveis, sense que l'ajuntament hagués de pagar -com fa ara- grans sumes en lloguers (ex. biblioteca, policia municipal, bombers, centre cívic...).

Visitant
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Entrada Autor: Visitant » 2007-01-12 19.36h

Aix'i quins c[alculs fa l'ajuntament amb els locals? Quins avantatges li dona tot aixo (ni que sigui al partit) ?

Respon
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant