Anunci d'aquests fòrums a Ràdio Banyoles E.M.

Premsa escrita, ràdio, televisió,... els media. Per a parlar sobre la mateixa premsa, incloent aquest mitjà independent.
Respon [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
nar6
Entrades: 23
Membre des de: 2006-12-04 15.49h
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Anunci d'aquests fòrums a Ràdio Banyoles E.M.

Entrada Autor: nar6 » 2006-12-04 22.00h

Recentment les persones que han estat participant durant mesos en aquest mitjà de debat han vist desapareguts tots els seus missatges arran d'una decisió de l'equip professional de Ràdio Banyoles, emissora municipal.

Per tal de garantir una gestió més horitzontal i democràtica de la participació de les persones en el món de la ràdio i la comunicació, he creat un fòrum molt més avançat, obert i transparent a la següent adreça:
agora.actiu.info/radiobanyoles

Els criteris de moderació (que s'apliquen a cada missatge, no a tot el fòrum) es poden veure a:
www.actiu.info/radiobanyoles/criterismoderacio.htm
Naturalment, els i les col·laboradores de l'emissora poden gestionar la moderació i els demés continguts de la web en procés de reforma.

Atentament,
Narcís Garcia, col·laborador expulsat a la pràctica.

nar6
Entrades: 23
Membre des de: 2006-12-04 15.49h
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Resposta a 'títol'

Entrada Autor: nar6 » 2006-12-04 22.06h

No entenc aquest missatge. Vols dir que has fet un forum nou on es pot rajar? A aixó li dius mes avançat, obert i transparent? no enetenc res. Si et van expulsar debia ser per alguna cosa. Pero expulsat d'on?
No sé exactament què vol dir "rajar" en l'àmbit dels fòrums.
- D'avançat en dic per l'eina informàtica phpBB amb què està implementat
- D'obert en dic per la possibilitat de què els mateixos col·laboradors el gestionin, sense necessitat d'estar vinculats laboral o políticament.
- De transparent en dic per estar regit per unes normes fetes públiques

I per últim, evidentment, si em van expulsar era per alguna cosa (com per exemple crear eines d'internet com aquesta). I si em van expulsar de forma irregular va ser per alguna cosa (com per exemple que era injustificable pública ni formalment)
Aquest tema de la mala relació de l'emissora municipal amb mi ja el vam ben tractar en el debat netejat
nar6 l’ha editat per darrera vegada el dia: 2006-12-04 22.18h, en total s’ha editat 1 vegada.

nar6
Entrades: 23
Membre des de: 2006-12-04 15.49h
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Resposta a 'juas juas juas'

Entrada Autor: nar6 » 2006-12-04 22.10h

Jo he sigut col.laborador molts anys i n'he fet de molt grosses! Com debia de ser de grossa la teva pq et fessin fora! juas juas juas. Déu t'escolti i tots els avançats, oberts i transparents se'n vagin a un altre fòrum i deixin d'embrotir aquest! Quin gran favor faries! Potse podríes tornar a ser col.laborador i tot!
Bé, la magnitud de les meves faltes ja l'he esmentat, i bàsicament rau en defensar l'opinió dels i les col·laboradores amb independència de la corporació. Heus ací un pas més.

El tema de la brutícia no el comentaré pas, i sobre això de tornar a ser col·laborador, doncs mira, primer voldria un reconeixement escrit de què vaig ésser expulsat i exposant-ne els motius.

nar6
Entrades: 23
Membre des de: 2006-12-04 15.49h
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Resposta a 'narcís'

Entrada Autor: nar6 » 2006-12-04 22.13h

narcís garcia langa ve de nuri langa no? uf.....fa pudor !
Bé, jo no he esmentat al meu missatge inicial el meu segon cognom, així doncs veig clar que es tracta d'un prejudici que ja tenies de fa molt temps.

Haig de puntualitzar que, tal i com s'assenyala als criteris de moderació, aqui no es permetrà l'insult ni vexació de les demés persones.

nar6
Entrades: 23
Membre des de: 2006-12-04 15.49h
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Resposta a 'títol'

Entrada Autor: nar6 » 2006-12-04 22.14h

hola. dons aquesta pagina posa no disponible. segur que això existeix??
Segurament has transcrit malament l'adreça. Ho hauries d'haver aconseguit amb els enllaços facilitats.

nar6
Entrades: 23
Membre des de: 2006-12-04 15.49h
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Resposta a 'títol'

Entrada Autor: nar6 » 2006-12-04 22.16h

Al penúltim missatge. Estaria bé no posar-se amb la gent que dóna la cara...
Gracies. Aquest tema de donar i no donar la cara jo també el vaig defensar temps enrera en el fòrum eliminat.

nar6
Entrades: 23
Membre des de: 2006-12-04 15.49h
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Resposta a 'títol'

Entrada Autor: nar6 » 2006-12-04 22.21h

Com que molta gent que passa per aquest forum és de l'entorn de l'emissora, no cal dir que aquest senyor és un impresentable i ho ha sigut molt temps. Que dongui la cara no vol dir res. Jo faig una pregunta: és legal tota la informació de què disposa en la seva suposada pàgina web de col·laboradors?
Un anònim que vagi atacant com tu també és un impresentable. Encara que et facis passar per anònim ja sé perfectament que ets una de les 3 persones: GS, FV o JA; ja que sou els què sempre heu anat amb això de la il·legitimitat de fer una web per als programes radiofònics del voluntariat.

nar6
Entrades: 23
Membre des de: 2006-12-04 15.49h
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Resposta a 'Narcís siusplau...'

Entrada Autor: nar6 » 2006-12-05 00.08h

Benvolgut Narcís, primer de tot et demanaria que no fessis servir el nom de col.laboradors de Ràdio Banyoles sense l'autrització d'aquests. Tu com a informàtic que se suposa que ets saps que no es pots utilitzar el nom de Ràdio Banyoles ni evidentment utilitzar un logotip inventat per part teva.
(encara que posis col.laboradorxs en comptes de col·laboradors)

D'altra banda, tothom sap que durant la teva estada com a col.laborador de Ràdio Banyoles i representant dels col.laboradors en vas fer unes quantes, entre d'altres vas intentar lucrarte a través del teu càrrec oferint als col.laboradors un espai al teu web http://www.actiu.net/radiobanyoles i cobrant a canvi. Gràcies a deu ningú va caure. T'has enparanoiat amb ràdio banyoles. Deus ser el primer expulsat de la ràdio en els 15 anys d'història.

Finalment, et volia demanar com a votant de iniciativa el verds que siusplau no la liis més ja que perdrem vots i no ens ho podem permetre.

Moltes gràcies
Teòricament l'emissora municipal tampoc no podria fer servir la marca "Ràdio Banyoles" perquè està registrada per algú aliè a l'emissora amb el qual no s'ha arribat a cap acord ni autorització. Si el mitjà està dedicat als col·laboradors i col·laboradores de Ràdio Banyoles és perfectament legítim titular-lo com a tal. És que tu tens el carnet de col·laborador?

Em fa molta gràcia que diguis que no puc utilitzar un anagrama inventat per mi mateix. Aquest anagrama el vaig crear la tardor del 2002 quan l'aleshores responsable de col·laboradors va derogar l'autorització que tenia jo per a utilitzar l'anagrama de l'emissora. Sospito que ets tu mateix en GS.

Això del meu ànim de lucre us ho vau inventar per a contrarrestar la única cosa que consta en acta: que tu vas presentar la proposta al Consell d'Administració de controlar la teva associació d'amics els col·laboradors que cobrarien i els què no per fer locucions publicitàries.
Jo he estat anys gastant un munt d'hores de la meva vida pels meus programes i per la veu dels demés col·laboradors, i a canvi de NI UN DURO, igual com ara. Ni nòmina com la teva.

Ves amb compte que la documentació la tinc tota, i les actes del Consell d'Administració de Ràdio Banyoles són publiques (les puc publicar íntegrament).

Saps perfectament que no sóc el primer ni l'últim expulsat de l'emissora municipal, ja que heu fet fora a la meitat (o més) de col·laboradors que hi havia des del 2003, després d'assetjar-los (mobbing laboral no se'n pot dir, perquè no cobren). Amb això de "l'únic expulsat" et vols aprofitar de la ignorància dels internautes que no coneixen l'emissora per dins?!

Fins i tot recordo quan, durant el meu càrrec de representant al Consell d'Administració, vaig haver de demanar explicacions (perquè vosaltres no em vau dir res) de l'expulsió d'un altre col·laborador, que havia arribat a mi per altres vies.

I per acabar, tu no ets votant de ICV, i es veu clarament quan et dediques a fer el troll insultant i vexant a l'esmentada organització en el fòrum institucional de l'emissora. I no n'has de fer res del què faig jo a les jornades electorals, tant si voto com si no.

De res.

Visitant
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Entrada Autor: Visitant » 2006-12-05 00.18h

Fantasma !!!!

nar6
Entrades: 23
Membre des de: 2006-12-04 15.49h
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Resposta a 'títol'

Entrada Autor: nar6 » 2006-12-05 00.49h

Ja sabem qui ets i de qui ets, ja en tenim prou.
No sé perquè utilitzes al plural, si ets tu sol qui "en té prou". Els fantasmes solen simular que són vàries persones.

nar6
Entrades: 23
Membre des de: 2006-12-04 15.49h
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Resposta a 'títol'

Entrada Autor: nar6 » 2006-12-05 01.02h

No voldria desqualificar a ningú, però trobo que aquest “nou” fòrum ve a ser una eina de venjança envers algú….mala fita...


No crec ni ètic ni justificable arribar a aquest punt de confrontació. Fa anys qu’escric en fòrums on es necessari la identificació i en altres no. I és en aquests on el registre no es obligat on la gent veu més atraient la seva participació ja que des de l’ anonimat es pot expressar les teves creences, idees, postures sense que ningú el pugui assenyalar amb el dit... Però, es clar, s’ espera que dins uns marges de respecte i cordialitat. Fins aquí tot correcte. Lamentablement, el mes lleig de tot això es que molta gent no sap on te els límits (o potser si ?). Son els que “embruten” i els hi agrada crear el clima adequat per destruir el veritable sentit d’ aquests espais.


Quan es sobrepassen els límits algú i te que posar remei, i aquí es on entra l’ anomenat “Master”. Es el qui te la potestat i l’ obligació de fer-ho.


Només en els fòrums més “rebels” o passotes (per dir-ho d’alguna manera) es permet o no es controla la desqualificació i l’ insult.


Arribant a aquest punt, m’ agradaria que em contestessis una pregunta : En el cas de que el teu Fòrum acabi sent envaït per la grolleria (segons tu “...he creat un fòrum molt més avançat, obert i transparent...”) , i posaràs fre, o deixaràs que acabi sent consumit per la teva pròpia deixadesa?


Salutacions. Sort i, potser... ens llegirem...???
No es tracta de cap venjança. Si fos així, l'hauria portat a terme quan em varen dir (per boca d'un altre) que jo no puc trepitjar les dependències de l'emissora. El fòrum de la pàgina CRB existeix des del 2002, i aquesta és una profunda reforma i actualització feta amb motiu del desastrós esdeveniment d'aquest 14 de novembre, i els comentaris que m'han fet personalment algunes persones.

Potser no t'has fixat amb què en aquest fòrum el registre és voluntari, doncs es pot escriure anònimament. És important aquest punt tant per a promoure l'expressió com per a evitar persecucions de col·laboradors que diuen el què pensen.

Sobre el tema de la neteja o remei a les intervencions destructives, els moderadors aplicaran sistemàticament la política ja anunciada:
http://www.actiu.info/radiobanyoles/cri ... eracio.htm
(això es fa per a cada missatge, no s'elimina mai un debat sencer)
..i com a col·laboradors també podran decidir la seva modificació.

Vols esdevenir moderador(a)?
Aleshores sí que t'has de registrar, i acreditar-te com a col·laborador(a).

Visitant
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Quasi t'eliminen

Entrada Autor: Visitant » 2006-12-05 19.58h

Han trucat la data del teu missatge a Ràdio Banyoles per què surtis al final de tot i ningú no se'l miri.

Respon
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant