Trasllat de missatges anteriors: OIENTS

Premsa escrita, ràdio, televisió,... els media. Per a parlar sobre la mateixa premsa, incloent aquest mitjà independent.
Respon [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
administracio
Site Admin
Entrades: 3
Membre des de: 2006-12-04 14.07h
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Trasllat de missatges anteriors: OIENTS

Entrada Autor: administracio » 2006-12-04 22.26h

En aquest fil de debat es coloquen els missatges de l'antic fòrum d'oients, creat el 26-07-2001.

Concepció Riera
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

20-05-2002 felicitats!

Entrada Autor: Concepció Riera » 2006-12-04 23.20h

concepriera ARROVA mixmail.com

m'agrada molt la tasca que feu! felicitats!

Jordi
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

06-09-2002 proposo que el programa "L'estany al cap&quo

Entrada Autor: Jordi » 2006-12-04 23.22h

pallarols ARROVA canal21.com

proposo que el programa "L'estany al cap" entrevisti als de l'escola de natura!

records
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

06-09-2002 on ho he d'enviar????

Entrada Autor: records » 2006-12-04 23.23h

Hola soc en jordi d'Arbucies, tinc un grup de musica rock en catala, m'han dit que si us envio la maqueta, ens podeu sel.leccionar per tocar a la festa major, es cert???

a10

Narcis Garcia
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

13-05-2004 Maqueta

Entrada Autor: Narcis Garcia » 2006-12-04 23.24h

Hola Jordi,

No estic segur de si algú ja va contactar amb tu sobre aquest tema, o si potser ja has parlat amb l'àrea de cultura de l'ajuntament.

Si no és així, és allà a l'àrea de cultura a on t'has de dirigir. Les festes les tenim ja al damunt, però el millor que pots fer és fer-hi una trucada al 972 570 050 de dilluns a divendres de 8 a 14h, i quedar per a anar-hi personalment a presentar la proposta o el què quedeu.

mariona
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

13-05-2004 fan de formula abierta de girona

Entrada Autor: mariona » 2006-12-04 23.28h

peke_canija ARROVA hotmail.com

Hola!!!! sóc una fan de formula abierta de girona, i voldria preguntar si estarieu interessats a portar a formula abierta a la vostra radio i entrevistar-los, i/o portar-los en concert per les festes del poble.

Moltísimes gracies per adelantat.
mariona

estare esperant la seva resposta.

jordi
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

25-11-2004 web de LONE STAR

Entrada Autor: jordi » 2006-12-04 23.32h

info ARROVA grupo-lonestar.com

Benvolgut Sr.

El meu nom és Jordi Gené, fill de Pere Gené, creador, cantant, i líder del grup de Rock&Roll LONE STAR.

Dit això, la present missiva es deu a que vull fer-li saver que el grup LONE STAR ja té pagina web oficial.

Aquesta és: http://www.grupo-lonestar.com

M’agradaria demanar-li, ja que sóc jo personalment qui s’ha encarregat del projecte, que en motiu de la creació d’aquest espai a Internet, esmentés el fet públicament en el seu entorn, donant-li així tot el ressó mediàtic possible tant a la Web com al grup.
Com veurà és una pàgina seriosa i ben documentada, he trigat gairebé dos anys a acabar-la, i n’estic prou content.

Així doncs, el convido a re-descubrir a un grup llegendari dins del Rock, doncs modestament el que pretenem amb aquesta Web, és tant bàsicament ,  posar al lloc que es mereix a aquest conjunt de grans músics que van fer història creant escola i sent un referent per molts altres artistes del panorama actual català i espanyol, com que el seguidor del grup de tota la vida en gaudeixi tot descobrint-la.

Així mateix, la Web ajudarà a que el jovent actual descobreixi la música de LONE STAR que encara es manté d’actualitat si ens fixem tant en las lletres de les cançons, com en la seva música des de 1975 en endavant.

Resumint, fer un comentari sobre la Web i el grup LONE STAR seria una promoció fantàstica per nosaltres.

Sense més a afegir, m’acomiado no sense abans agraïr-li per avançat la seva paciència i l’interés.


Atentament: Jordi Gené.

ferran palmada
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

30-12-2004 Josefina Palmada o Josefina Sabadell

Entrada Autor: ferran palmada » 2006-12-04 23.34h

fpalmada ARROVA yahoo.com.ar

Necesito la ayuda de todos ustedes, vivo en Buenos Aires y he perdido contacto con mi tia en Banyolas Josefina Palmada o Josefina Sabadell de 90 años, alguien podrá ayudarme a ubicarla???? o saber que pasó con ella??

Su ultimo telefono era 0034972 571222 pero ahora no lo es mas

gracias !!!!

LONELY
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

25-11-2005 LONE STAR

Entrada Autor: LONELY » 2006-12-04 23.35h

LA PAGINA WEB ME PARECE EXTRAORDINARIA Y CREO QUE ES UN TRABAJO ESCELENTE, ENHORABUENA JORDI, YA ESTA BIEN QUE SE RECONOZCA EL VALOR DE LA MUSICA DE CALIDAD. LARGA VIDA A LONE STAR.

Respon
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant