Origens de visita betats
Publicat: 2007-03-05 13.16h
Anunci de configuració tècnica:
Per tal de minvar els atacs que darrerament s'estan patint en aquest espai de debat, s'estan excloent les adreces IP de la gent que de forma massiva està fent assetjament publicitari amb missatges que transgredeixen les normes dels fòrums:
- Publicació amb FINALITATS LUCRATIVES
- EXPLOTACIÓ DEL MITJÀ: publicació d'audio o video d'entreteniment/recreatiu, publicació d'adreces URL comercials
- PICARESCA A BASE D'ENLLAÇ: basar-se en enllaçar a una altra pàgina que viola la política editorial d'aquest mitjà
- LLENGUA NO MODERABLE: Quan l'article no està en un idioma dels contemplats en aquest mitjà (català, castellano)
Com podreu haver reconegut, els missatges que falten al conjunt d'aquestes 4 normes són el famós assetjament publicitari conegut com a "spam", que darrerament estava fent feixuga i desagraïda la tasca de la moderació.
Per a guanyar eficàcia amb l'exclusió de l'origen de les visites, s'està fent per zones geogràfiques: quan ve un anunciant d'aquests es mira d'on ve la seva visita, i s'exclouen totes les visites procedents de la mateixa zona geogràfica. Aquesta tàctica s'ha aplicat ja a diverses zones dels USA, Brasil i algun país de l'Est d'Europa que segueix el mateix camí de mercantilització de la informació.
Per tal de minvar els atacs que darrerament s'estan patint en aquest espai de debat, s'estan excloent les adreces IP de la gent que de forma massiva està fent assetjament publicitari amb missatges que transgredeixen les normes dels fòrums:
- Publicació amb FINALITATS LUCRATIVES
- EXPLOTACIÓ DEL MITJÀ: publicació d'audio o video d'entreteniment/recreatiu, publicació d'adreces URL comercials
- PICARESCA A BASE D'ENLLAÇ: basar-se en enllaçar a una altra pàgina que viola la política editorial d'aquest mitjà
- LLENGUA NO MODERABLE: Quan l'article no està en un idioma dels contemplats en aquest mitjà (català, castellano)
Com podreu haver reconegut, els missatges que falten al conjunt d'aquestes 4 normes són el famós assetjament publicitari conegut com a "spam", que darrerament estava fent feixuga i desagraïda la tasca de la moderació.
Per a guanyar eficàcia amb l'exclusió de l'origen de les visites, s'està fent per zones geogràfiques: quan ve un anunciant d'aquests es mira d'on ve la seva visita, i s'exclouen totes les visites procedents de la mateixa zona geogràfica. Aquesta tàctica s'ha aplicat ja a diverses zones dels USA, Brasil i algun país de l'Est d'Europa que segueix el mateix camí de mercantilització de la informació.